Četrtošolci pri čebelarju

Četrtošolci smo jesenski športni dan izkoristili tudi za obisk čebelarja. Obiskali smo družino Premru na Gruči, ki se s čebelarjenjem ukvarja že vrsto let. Prijazno in gostoljubno so nas sprejeli ter nam povedali veliko zanimivega o življenju čebel in pridobivanju medu. Preberite nekaj vtisov učencev.

Pot nas je vodila do majhnega, a strmega hribčka. Čez nekaj minut smo že prišli do čebelarja. Pokazal nam je čebelnjak. Občudovali smo lepe panjske končnice, ki jih je poslikala čebelarjeva žena.  (Zoja, 4. c)

Čebelar nam je povedal veliko zanimivega o čebelah. Pokazal nam je družino čebel. V njej je ena sama matica. Matica je čebelam kot mama. Obstajajo tudi čebele delavke in trot.       (Pia, 4. c)

Poskusili smo nekaj vrst medu. Najbolj všeč mi je bil akacijev. (Adam, 4. c)

Prišli smo do čebelarja in bil sem vesel. Všeč mi je bilo, ker sem videl zelo velik čebelnjak z lepimi panjskimi končnicami. Lahko sem poskusil zelo okusen med. Čebelar nam je razkazal notranjost čebelnjaka, njegova žena pa je pokazala, kako pridelujejo med. Imajo zelo velik stroj. (Marko, 4. c)

Spoznali smo prebivališče čebelje družine. V čebelnjaku je bilo veliko panjev in na vsakem list s podatki. Izvedeli smo, kako se čebela rodi … Oh! Kakšno presenečenje! Lahko smo se posladkali z medom. (Matija, 4. b)

Pri čebelarju smo se razdelili v tri skupine. Prva si je ogledala čebelnjak, medtem pa je druga opazovala, kako se toči med. Tretja skupina si je ogledala notranjost panja. Bilo je zanimivo, super smo se imeli. (Teodor, 4. b)

V majhni hiški nam je gospa pokazala naprave, ki jih uporabljajo čebelarji. Izvedeli smo, koliko časa živijo matica, čebele in troti. Pogostila nas je s kruhom in medom. Pred čebelnjakom smo opazili mah, namočen v vodo. Čebelar nam je razložil, da je to napajalnik za čebele. Na koncu smo si nadeli na glave čebelarske klobuke. (Špela, 4. b)

Odšli smo k čebelarju. Odpeljal nas je do čebelnjaka. Nadeli smo si klobuke, da nas čebele ne bi popikale. Čebelar nam je pokazal dnevnik, v katerega si zapisuje  pomembne podatke o čebeljih družinah. Izvedeli smo, kako se toči med. Lahko smo ga tudi poizkusili. Meni je bil najbolj všeč cvetlični med.  (Amadej, 4. a)                                                                               

Čebelarka nam je predstavila različne vrste čebeljih panjev in nam povedala veliko zanimivosti o čebeljih družinah. (Inti, 4. a)

S čebelarjem smo vstopili v čebelnjak. Povedal nam je, da v bližini čebelnjaka ne smemo kričati. Na panjih je imel nalepljene liste, na katere je pisal, kadar se je v čebelji družini dogajalo kaj nenavadnega. Odšli smo pred čebelnjak in videli, kako iz žrelnice prihajajo čebele. (Gašper R., 4. a)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja